Obra

Pel·lícula de 16 mm transferida a vídeo en DVD, color, so 14.20 minuts

CRÈDITS

Col·lecció MACBA. Fundació MACBA

Warm -Ups (1975) és un vídeo – assaig que representa la rutina que acostumen a tenir les persones quan volen estar còmodes amb algú desconegut o davant una situació nova.

En el vídeo, es veu com els protagonistes intenten aguantar un gel amb el cap, amb l’objectiu d’aconseguir estar el màxim temps possible abans que aquest es desfaci. Mentrestant, els participants es van fregant les mans preguntant-se si ja estarà calent.

Allan Kaprow és un artista estatunidenc, pioner en l’àmbit de la performance. Ell és conegut per ser un dels primers a desenvolupar la idea d’instal·lació artística a finals del 1950. Els seus coneixements sobre art li van permetre crear el concepte activitats, que ell el definia com una barreja de comportaments quotidians que els relacionava amb les accions bàsiques de les persones.

A més, en 1956 va escriure un assaig titulat El llegat de Jackson Pollock en el qual es parla per primera vegada en la història de l’art del concepte happening com una tècnica artística més.

Altres obres

Another Little Breakfast