Política de privacitat

La Fundació MACBA l’informa que les seves dades personals rebran un tracte d’estricta confidencialitat, segons la nostra política de privacitat i la Llei Orgànica 15/1999, de Protecció de Dades de Caràcter Personal. Disposem d’un fitxer automatitzat amb dades de caràcter personal, així com d’un arxiu documental general, a fi de fer possible la difusió de l’art contemporani. Els destinataris de la informació són tots els membres del personal i col•laboradors de la Fundació, a més dels encarregats del tractament de dades i els organismes oficials que, per llei, exigeixin la comunicació o cessió d’aquesta informació.

Les dades tractades seran les estrictament necessàries per a la correcta identificació del remitent, i per a la bona gestió dels contactes corporatius de la Fundació.

En relació amb les seves dades personals, podrà exercir-hi el seu dret d’oposició, d’accés, de rectificació i de cancel·lació dins l’àmbit reconegut per llei. Podrà sol·licitar aquests canvis per escrit a la direcció següent:

Fundació Museu d’Art Contemporani de Barcelona
Plaça dels Àngels, 1
08001 Barcelona

Les seves dades personals es tractaran amb la màxima confidencialitat, per tal com la Fundació MACBA, com a responsable del fitxer, ha adoptat les mesures d’ordre tècnic i organitzatiu necessàries per a garantir la confidencialitat i seguretat de les dades personals, de manera que se n’eviti l’alteració, pèrdua, tractament o accés no autoritzat.

En virtut de la Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic, la nostra entitat no li enviarà missatges amb continguts comercials que vostè no hagi sol·licitat prèviament. En cas contrari, el seu correu electrònic es conservarà exclusivament per a mantenir-lo informat de les nostres activitats. Si no desitja rebre més comunicats, ens ho pot fer saber a través del correu electrònic fmacba@macba.es