30 setembre 2021

15 juliol 2021

Elvira Dyangani Ose, nova directora del MACBA

5 juliol 2021

Els artistes premiats amb les beques BKFMACBA presenten les seves investigacions

4 juliol 2021

Llançament del Programa de visites al MACBA amb els joves de Raval

Comencem el programa amb una visita a l’exposició de Felix Gonzalez-Torres, i va ser fantàstic veure les primeres reaccions dels participants, 20 adolescents que a poc a poc van anar aproximant-se a la mostra amb curiositat. A més, vam oferir carnets nominals a aquells joves que vulguin tornar sempre que vulguin. L’objectiu d’aquest programa és facilitar l’entrada a l’art contemporani, com una cosa atractiva i participativa, per poder acostar el museu al barri i enfortir competències i el pensament crític entre els joves i famílies de Raval.

16 juny 2021

Visites guiades exclusives per als subscriptors de La Vanguardia

10 juny 2021

Visita a les Reserves del MACBA amb el Taller de la Fundació MACBA