16 setembre 2021

15 juliol 2021

Elvira Dyangani Ose, nova directora del MACBA

5 juliol 2021

Els artistes premiats amb les beques BKFMACBA presenten les seves investigacions

4 juliol 2021

Llançament del Programa de visites al MACBA amb els joves de Raval

16 juny 2021

Visites guiades exclusives per als subscriptors de La Vanguardia

La Col·lecció Rafael Tous, donada al MACBA fa només un any, és el retrat d’un moment i unes pràctiques artístiques concretes. Col·leccionista apassionat vinculat al món tèxtil, Rafael Tous va apostar per l’art conceptual com a conjunt de pràctiques plurals que prioritzen la idea i el procés abans que l’objecte. Sense intenció especulativa i de manera intuïtiva, Tous va configurar un fons que reuneix les actituds i els treballs experimentals d’un grup d’artistes amb els qui, en molts casos, va establir vincles d’amistat, a més d’acompanyar-los en el seu creixement artístic.

10 juny 2021

Visita a les Reserves del MACBA amb el Taller de la Fundació MACBA

8 juny 2021

Presentació del projecte d’ampliació del MACBA als col·laboradors de la Fundació