Obra

Mendizábal, Asier

Any

Tècnica

Gravat sobre paper gravoply i contraxapat de bedoll

Any d'adquisició

Tipus d'objecte

Obra gràfica (edicions)

Dimensions

24 x 24 x 2 cm (alt x ample x fons)

CRÈDITS

Col·lecció MACBA. Fundació MACBA. Edició Fundació MACBA, 2008

Sense títol (delimitar) (2008) proposa un exercici emparentat amb aquesta condensació de significat en una forma contingent. L’emblema heràldic d’una nació desapareguda es condensa aquí a la manera que crea el seu contorn buit, la línia de el límit de les representacions simbòliques contingudes en l’escut que ja no resulta reconeixible. Podríem endevinar, potser, en l’enigmàtic traç, el rastre d’unes espigues de blat que prometien prosperitat.

Asier Mendizabal (Ordizia, Guipuscoa, 1973) va estudiar a la Facultat de Belles Arts de la Universitat del Pais Basc (Bilbao). Entre els anys 1998 i 2000 va obtenir una beca de residencia a De Ateliers, a Amsterdam. Des de llavors ha participat a nombroses mostres, entre les quals destaquen la seva exposicio individual al MACBA l’any 2008 i la participacio a Chacun à son goût (Museo Guggenheim Bilbao), Beste bat! (Sala Rekalde, Bilbao), Cine y casi cine (Museo Nacional Centro Reina Sofia, Madrid) i Great Theatre of the World (Biennal de Taipei).

Altres obres

Aspiradora (Etnografia)