Obra

Any d'adquisició

Dimensions

27,9 x 21,6 cm

El treball de Leonard es va forjar en el creuer de la crisi del VIH/sida, els efectes devastadors del qual va experimentar de primera mà mentre la malaltia causava estralls a la comunitat gai de Nova York i més enllà. El seu paper com a activista, que incloïa ser membre fundador del col·lectiu radical queer Fierce Pussy, la va portar a la seva obra més reconeguda, el text d’agitprop “I Want a President” (1992), que va aparèixer al parc High Line de Nova York en forma d’un facsímil molt ampliat durant el període previ a les eleccions presidencials de 2016. El manuscrit original, mecanografiat, es troba al Whitney.

El text, que va ser escrit en ocasió de la candidatura presidencial de 1992 de l’amiga de Leonard, Eileen Myles, una poeta i activista, protesta davant la injustícia de ser dominat per polítics sense connexió amb les realitats de les persones marginades, a les quals suposadament serveixen.

Altres obres

Sense títol

Sevilla, Soledad

Vitrina