La Col·lecció MACBA Digital

Amb el suport de

La Fundació Repsol ofereix el seu suport al projecte de Col·lecció Digital del MACBA, impulsant la sostenibilitat del museu i reforçant el coneixement des de l’experiència digital. El patrocini permet la digitalització d’obres de la Col·lecció que es poden explorar des de la secció d’Art i Artistes de la web del MACBA, i alhora ofereix la visita virtual a l’exposició permanent “Col·lecció MACBA. Preludi. Intenció poètica”.

A la visita virtual de la mostra de la Col·lecció no només se segueixen els diferents àmbits i obres exposades, sinó que també s’escolten les veus de les persones del museu que n’han tingut cura, s’exploren les perspectives poc habituals i es fan recorreguts inesperats. Un viatge virtual ple de curiositats i continguts inèdits.

“Intenció poètica”, basada en l’afirmació del poeta i filòsof de Martinica, Édouard Glissant, que defensa que el poema no ha de negar mai el camí del món, situa les obres en el centre de l’experiència. Aquí comença el viatge virtual a l’exposició.

Altres projectes educatius

“Els nens i les nenes del barri” i el “Grup de joves”

Programa que permet que infants de 9 a 12 anys i joves a partir de 12 anys del barri del Raval experimentin amb un artista a través d’activitats creatives, en grup i obertes a la imaginació.

Projecte de Sostenibilitat

Desenvolupament del projecte de Sostenibilitat del MACBA.