Projecte de Sostenibilitat

Amb el mecenatge educatiu de

La Fundació Banco Santander ofereix suport al desenvolupament del projecte de Sostenibilitat del MACBA que treballa per a l’organització de Jornades de debat al voltant de les noves pràctiques en sostenibilitat, activitats de difusió, així com per a l’impuls d’accions de responsabilitat social en sostenibilitat.

El 15 de novembre de 2022 va tenir lloc al MACBA la primera jornada del cicle de conferències de Museus i Sostenibilitat, amb l’objectiu de compartir experiències i generar debats de la mà de directors, gerents i programadors de les principals institucions culturals pioneres al àmbit de la sostenibilitat.

Així mateix, es va debatre sobre les accions de Sostenibilitat que s’estan duent a terme als museus, incidint en la importància de treballar transversalment des de diferents àmbits, com ara el consum energètic, la reducció de la petjada de carboni, però també la digitalització, la gestió, la programació de continguts o el rol de la Col·lecció.

Altres projectes educatius

“Els nens i les nenes del barri” i el “Grup de joves”

Programa que permet que infants de 9 a 12 anys i joves a partir de 12 anys del barri del Raval experimentin amb un artista a través d’activitats creatives, en grup i obertes a la imaginació.

Projecte de Sostenibilitat

Desenvolupament del projecte de Sostenibilitat del MACBA.