Obra

56 x 60 (alt x ample)

Crèdits

Col·lecció MACBA. Fundació MACBA

Coitus Pop (1968) és una obra en la qual observem una estructura central de formes corbes i una altra amb predomini vertical amb contrastos de color i contorns nítids.

Sembla una pintura de caràcter abstracte, però el títol, les formes i els colors fan referència al sexe femení i al sexe masculí en un coit. En aquest, les línies i els colors intensos treballen com si fos un paisatge d’un insinuat erotisme que juga amb la ment de l’espectador de forma irònica a través de les seves percepcions i el seu subconscient.

Mari Chordà (1942) és una pintora, poeta i activista catalana que va estudiar a l’Escola de Belles Arts de Barcelona durant el franquisme, on va començar a explorar representacions pictòriques del cos femení. Al llarg de la seva trajectòria artística ha explorat els tabús al voltant de les concepcions de feminitat, descobrint el cos femení i tractant-lo com un paisatge per generar noves referències per definir la feminitat.

Altres obres

Dwarf and Rhinoceros (With Large Black Shape)

Baldessari, John

Boothworks