Col·laborar amb la Fundació MACBA implica donar suport a un projecte de ciutat, construir un patrimoni, comprendre l'art

Beneficis per a individuals

Els socis de la Fundació MACBA accedeixen a una sèrie de privilegis entre els quals cal destacar la possibilitat de participar en esdeveniments exclusius, com viatges o trobades amb col·leccionistes, millorar els coneixements sobre art contemporani, relacionar-se amb els artistes i assistir a visites guiades pel director del MACBA.

Col·laborar amb la Fundació MACBA és, a més d’un exercici de generositat, una oportunitat per a aprendre, gaudir i relacionar-se amb l’ample cercle de persones compromeses amb la difusió de la cultura, de l’art i, per suposat, de la col·lecció del museu.

Beneficis per a empreses

La Fundació MACBA és el nexe ideal per a connectar les empreses amb el món de les arts visuals i de l’art contemporani en particular. Les empreses que col·laboren amb la Fundació vinculen la seva marca als valors d’innovació, avantguarda, creativitat, disseny i accedeixen a un entorn de capital relacional a través dels esdeveniments que organitza la Fundació. A més, gaudeixen de beneficis exclusius per als seus treballadors, equips directius o clients, com visites guiades, entrades gratuïtes, trobades amb el director del museu i la possibilitat de disposar dels espais del MACBA per a l’organització d’esdeveniments corporatius.

La Fundació MACBA ofereix diverses modalitats de col·laboració per a empreses.

Col·labora

Ompli les dades del formulari i premi Enviar.
Els camps marcats amb asterisc (*) són obligatoris.

Categories*

Formulari