Empreses corporatives

3.000€ anuals

Gaudeix dels beneficis exclusius per a la teva empresa. Visites guiades privades, carnets VIP de la fundació, entrades gratuïtes i molt més. Coneix tots els avantatges de col·laborar com a soci corporatiu.

Empreses col·laboradores

6.000€ anuals

Gaudeix dels beneficis exclusius per a la teva empresa. Visites guiades privades, carnets VIP de la fundació, entrades gratuïtes i molt més. Coneix tots els avantatges de col·laborar com a empresa col·laboradora.

Empreses protectores

12.000€ anuals

Gaudeix dels beneficis exclusius per a la teva empresa. Visites guiades privades, carnets VIP de la fundació, entrades gratuïtes i molt més. Coneix tots els avantatges de col·laborar com a empresa protectora.

Empreses benefactores

30.000€ anuals

Gaudeix dels beneficis exclusius per a la teva empresa. Visites guiades privades, carnets VIP de la fundació, entrades gratuïtes i molt més. Coneix tots els avantatges de col·laborar com a empresa benefactora.

Empreses patrocinadores

A partir de 50.000€

Gaudeix dels beneficis exclusius per a la teva empresa. Visites guiades privades, carnets VIP de la fundació, entrades gratuïtes i molt més. Coneix tots els avantatges de col·laborar com a empresa patrocinadora.