1.500€ anuals

Gaudeix dels beneficis des de visites guiades privades, carnets VIP de la fundació, entrades gratuïtes i molt més. Coneix tots els avantatges de col·laborar.

Cercle contemporani

1.500€ anuals

Col·laborador

3.000€ anuals

Protector

6.000€ anuals

Gaudeix dels beneficis des de visites guiades privades, carnets VIP de la fundació, entrades gratuïtes i molt més. Coneix tots els avantatges de col·laborar com a protector.

Benefactor

15.000€ anuals

Gaudeix dels beneficis des de visites guiades privades, carnets VIP de la fundació, entrades gratuïtes i molt més. Coneix tots els avantatges de col·laborar com a benefactor.