29 setembre 2020

Visita privada a l’exposició del MACBA ‘Acció. Una historia provisional dels 90’

La Fundació MACBA va organitzar per als seus col·laboradors una visita en grup reduït a la mostra Acció. Una història provisional dels 90 amb el comissari i director del MACBA Ferran Barenblit.

Una exposició al MACBA que recull la mirada d’artistes que reivindicaven l’art d’acció com un espai de reflexió crítica. Un recorregut que inclou material audiovisual inèdit i que ens proposa repassar la història de la performance a Espanya a través d’obres fonamentals de l’època. La sida, la insubmissió al servei militar, el paper de l’espectador i el qüestionament del nou sistema neoliberal són alguns dels temes centrals presents a Acció.