2 febrer 2023

Visita privada a l’estudi de l’artista Regina Giménez

El dijous 2 de febrer vam organitzar una visita a l’estudi de l’artista pels col·laboradors de la Fundació MACBA.

Gina Giménez (Barcelona, 1966) ens va obrir les portes del seu estudi i ens va guiar pel seu espai de treball, explicant-nos en primera persona quines tècniques utilitza per inspirar-se, idear i crear les seves obres. A més, ens va fer un petit recorregut per les seves creacions més recents. Vam descobrir algunes de les obres que formaran part de la seva nova exposició “Més poètic que no pas pedagògic ni practicable”.

Gina Giménez és una pintora i artista gràfica amb gran renom en el panorama artístic actual, tant nacional com internacional. El disseny gràfic no és l’única disciplina artística que domina sinó que també treballa amb altres com la pintura sobre tela, els collages de paper, obres tèxtils o la fotografia.

Durant la seva trajectòria professional, ha estat guardonada amb diferents premis com a reconeixement a la seva aportació a l’art contemporani.