8 febrer 2023

Visita exclusiva amb els artistes de la nova exposició de la Col·lecció MACBA

El dimecres dia 8 de febrer els col·laboradors de la Fundació MACBA van gaudir d’un recorregut per la nova exposició de la Col·lecció MACBA “Preludi. Intenció poètica”, coneixent les obres més emblemàtiques de la mà dels propis artistes.

Van acudir a l’acte els artistes Ignasi Aballí amb “Vitrines CMYK”, Antoni Llena amb “Sèrie SOS: senyals de fum des d’un subsol”, Jorge Ribalta amb “1888” i Fito Conesa amb “Helicon“. També van participar Mar Arza amb “Nada Reiterada”, Pep Duran amb “Updated“, Lúa Coderch amb “Estil Internacional (Mur d’Onix), Laia Estruch amb Moat -1 ” i Bernat Daviu amb l’obra “Stanza“.

La nova exposició de la Col·lecció MACBA no es construeix en clau cronològica, sinó temàtica, donant espai a noves pràctiques estètiques que no havien tingut l’oportunitat d’estar en el museu fins ara. A més, les obres exposades tenen un element en comú, i és que fan reflexionar als espectadors sobre les relacions inherents entre l’obra d’art i el seu context.

“Preludi. Intenció poètica” fa un recorregut per obres de recent adquisició o que no havien estat mai exposades al públic i que comparteixen espai amb d’altres que ja fa temps que formen part de la Col·lecció MACBA.