4 octubre 2023

Visita amb artistes a la Col·lecció MACBA

El passat mes d’octubre, els col·laboradors de la Fundació MACBA van tenir el privilegi, una vegada més, van participar en un recorregut únic per l’exposició “Colección MACBA. Preludio. Intenció Poètica” de la mà de diferents artistes. Aquesta mostra experimenta transformacions cada sis mesos, per oferir una experiència artística diferent i renovada.

En aquesta visita no només vam conèixerles creacions dels artistes, sinó que vam compartir les temàtiques que els inspiren. Ens vam vincular  amb els intrincats processos creatius que donen vida a les seves obres i ens van resoldre dudes i preguntes de primera mà.

Durant el recorregut, ens van acompanyar Carlos Bunga amb Animismo, Daniel Gasol amb Orden Público: Vagos, maleantes y peligrosidad social, Joan Morey amb COS SOCIAL. Lliçó d’anatomia i Pedro Torres amb House of the Sun.