18 octubre 2023

Trobades amb Artistes. Primera sessió: Fotografia, amb Joan Fontcuberta i Jordi Bernadó

Trobades amb Artistes és el nou programa que organitzem des de la Fundació MACBA. Un espai de formació en les diferents disciplines culturals on dos artistes exposen la seva visió sobre les últimes tendències de l’art contemporani.

Vam inaugurar aquest cicle el passat 18 d’octubre amb una jornada dedicada a la Fotografia on vam comptar amb la participació de Joan Fontcuberta i Jordi Bernadó. La sessió, moderada per Ainhoa Grandes, presidenta de la Fundació MACBA, ens va brindar l’oportunitat de conèixer de primera mà els últims projectes dels artistes, reflexionar sobre l’impacte de la fotografia i el paper que juga en la societat actual.

Gràcies a La Roca Village pel seu suport en aquesta iniciativa.