22 i 23 febrer 2023

Programa Arco Madrid 2023

Els dies 22 i 23 de febrer hem tingut el plaer de tornar a Madrid i gaudir amb els col·laboradors de la Fundació MACBA de la 42a edició de la Fira Arco, on hem conegut les últimes novetats del món de l’art contemporani. A més, ho hem completat amb un programa exclusiu de visites per les exposicions i col·leccions privades més rellevants de la ciutat.

Aquest any la Fira Arco ha celebrat la seva 42a edició anomenada “El Mediterrani: Un Mar Rodó”, centrant-se en escenes artístiques dels països que envolten aquest mar. A més, han participat més de 180 galeries i un gran nombre d’artistes, tant nacionals com internacionals.

Vam visitar l’exposició “Un acte de veure que es desplega” de Susana i Ricardo Steinbruch en el Museu Reina Sofia que mostra, a través de més de cent obres, les pràctiques artístiques que van tenir lloc en la segona meitat del s. XX a Europa Central i de l’Est. També vam tenir el privilegi de conèixer de primera mà l’obra de l’artista Mateo Maté visitant el seu increïble estudi.

Una de les majors col·leccions del Segle XIX es troba en la Fundació María Cristina Masaveu Peterson, on ens vam poder delectar amb obres d’artistes com Joaquín Sorolla, Ramón Casas, Santiago Rusiñol….També vam assistir a la nova exposició de la Col·lecció privada de SOLO en el seu magnífic espai i vam culminar el programa amb l’esperada exposició de Lucien Freud “Noves Perspectives” en el Museu Nacional Thyssen-Bornemisza amb motiu del centenari del naixement de l’artista.