8 juny 2021

Presentació del projecte d’ampliació del MACBA als col·laboradors de la Fundació

Els estudis d’arquitectura HArquitectes i Christ & Gantenbein han presentat el projecte “Galeria”, que portarà a terme l’ampliació del MACBA, als col·laboradors de la Fundació MACBA.

Els col·laboradors de la Fundació MACBA van acudir a l’acte presentat per la presidenta de la Fundació, Ainhoa ​​Grandes, en què també van participar el gerent del museu, Josep Maria Carreté i el director, Ferran Barenblit.

Durant la presentació del projecte, es van oferir tots els detalls sobre com aquest pla que transformarà el MACBA i serà essencial en la configuració de barri i la ciutat de Barcelona.

Durant la presentació del projecte, es van oferir tots els detalls sobre com aquest pla transformarà al MACBA i serà essencial en la configuració de barri i la ciutat de Barcelona.