5 octubre 2022

Patrizia Sandretto inaugura el Cicle de Dones Col·leccionistes de la Fundació MACBA

El dia 5 d’octubre va tenir lloc la primera sessió del Cicle de Dones Col·leccionistes amb Patrizia Sandretto, una de les col·leccionistes d’art contemporani més rellevants del món.

De la mà d’Ainhoa ​​Grandes, Presidenta de la Fundació, vam conèixer de primera mà la seva Col·lecció i la seva aposta pel món de l’art en un esdeveniment únic al Convent dels Àngels del MACBA.

Patrizia Sandretto (Turín, 1969), recentment incorporada al Patronat de la Fundació MACBA, es va iniciar a la col·lecció d’obres a principis dels anys noranta, creant el 1996 la Fondazione Sandretto Re Rebaudengo, de la qual és actualment presidenta. La seva col·lecció inclou més de 1.500 obres d’art contemporani, moltes dels darrers 25 anys, així com al voltant de 3.000 fotografies i 1.000 peces de bijuteria. És membre del consell internacional de la Tate Gallery, del MoMA, i presidenta del comitè internacional d’ARCO.