13 juliol 2023

Primer aniversari de MACBA Studio

El dijous 13 de juliol, va tenir lloc la celebració del primer aniversari de MACBA Studio, el grup de joves col·laboradors de la Fundació MACBA.

Una trobada especial que va reunir més de 60 persones i que va començar amb una visita exclusiva a les Reserves del museu, on els integrants de MACBA Studio van poder conèixer de primera mà la gran quantitat d’obres que preserva el museu i que no estan exposades en sales, així com descobrir i aprendre com es conserven.

Una vegada finalitzat el recorregut, van gaudir d’un sopar a la terrassa del MACBA acompanyats de bona música.

MACBA Studio va néixer el 2022 amb l’objectiu d’aproximar la Fundació i el Museu a una nova generació de mecenes, mostrant-los l’art contemporani i convidant-los a gaudir-lo d’una forma més pròxima. Els col·laboradors de MACBA Studio són persones actives, inquietes i implicades amb la ciutat, a més d’interessades a participar en una iniciativa cultural rellevant per a Barcelona.