16 novembre 2021

Visita a LOOP FAIR 2021

El dimarts 16 de novembre vam gaudir amb els col·laboradors de la Fundació MACBA d’una visita privada a 19ª edició de la fira de videoart LOOP FAIR 2021 a la Pedrera amb Carlos Duran, codirector i fundador de LOOP, i Jean Conrad LeMaître, col·leccionista internacional de videoart contemporani.

Aquest any, la fira ha comptat amb la participació de 27 galeries i més de 200 artistes internacionals seleccionats per un comitè internacional, presidit per Jean-Conrad LeMaître.

Aquesta edició presenta un ampli programa d’exposicions, projeccions i performances per tota la ciutat de Barcelona i es completa amb una secció especial d’obres que exploren els límits entre vídeo i performance comissariada per Rose Lejeune.

A diferència de les edicions passades que tenien lloc en habitacions d’hotels, aquesta, a causa de les restriccions de la pandèmia, s’ha celebrat a la Pedrera al Passeig de Gràcia. La nova ubicació ha permès el desplegament d’un nou format expositiu per mitjà d’instal·lacions de grans dimensions i projeccions multipantalla.