15 desembre 2021

La presidenta de la Fundació MACBA Ainhoa Grandes va participar en el cicle de conferències al voltant de la fira “By Invitation”

El passat dimecres 15 de desembre va tenir lloc una conversació entre el periodista Marius Carol i la presidenta de la Fundació Ainhoa Grandes al Círculo Ecuestre. Un diàleg que va recórrer les claus de la cultura a Barcelona i les novetats del MACBA.

La conversació es va celebrar dins el marc de la fira boutique “By invitation Círculo Internacional de Arte Moderno”, que es va iniciar l’any passat sent una iniciativa pionera per reanimar el sector de l’art en plena pandèmia.

La fira té lloc entre el 15 i el 22 de desembre i compta amb la participació de les galeries Marlborough, Senda, Lab36, Joan Gaspar, Pigmento, Mayoral, Carlos Teixidó, entre altres i exposa obres d’art modern i contemporani, juntament amb peces d’art antic i d’art precolombí.