8 juny 2022

La Fundació MACBA celebra la quarta edició de Salir del MACBA

El dimecres 8 de juny es va celebrar la 4a edició de Salir del MACBA, un dels esdeveniments més esperats i especials de Barcelona.

L’acte va reunir més de 200 persones, entre elles personalitats del món de l’art, literatura, disseny, arquitectura i de la comunicació, que van poder gaudir d’algunes de les col·leccions privades dels 37 amfitrions que van obrir generosament les portes de casa seva.

Gràcies als fons recaptats s’ha adquirit per a la Col·lecció MACBA l’obra “Tuneladoras” de l’artista Teresa Solar (Madrid, 1985), presentada a la 59a edició de la Biennal de Venècia 2022. Es tracta de dues grans escultures inspirades en animals que ens endinsen en un món que fa referència a diferents formes de vida històriques i que alhora ens propulsen cap a un futur de ciència-ficció i tecnologia.

La Fundació MACBA agraeix a tots els col·leccionistes de la ciutat que van col·laborar amb la iniciativa i als participants pel seu compromís a fomentar el mecenatge i promoure el col·leccionisme a la ciutat.

Finalment, l’esdeveniment va comptar amb el suport dels patrocinadors Julius Bär, La Roca Village, Mesoestetic, Cars Barcelona, Unión Suiza, Misui, NUBA, SHA i Cornex Capital.

Article publicat a La Vanguardia