10 febrer 2023

La Fundació Jesús Serra i la Fundació MACBA renoven el seu acord de col·laboració

El divendres 10 de febrer va tenir lloc al MACBA l’acte de signatura del conveni de col·laboració entre la Fundació MACBA i la Fundació Jesús Serra.

Una trobada en la qual van assistir la directora de la Fundació MACBA, Cristina López, i el director de la Fundació Jesús Serra, Ignacio Gallardo-Bravo.

La Fundació Jesús Serra ofereix des del 2018 el seu suport al programa educatiu “Els nens i les nenes del barri”, que té la finalitat que infants d’entre 9 i 12 anys del Raval s’apropin al museu i experimentin amb l’art contemporani de la mà d’alguns artistes, facilitant-los l’accés a la cultura.

Aquest any la Fundació Jesús Serra ha ampliat la seva col·laboració i recolzarà també l’activitat amb el Grup de Joves del Raval, que per a aquest curs 2022-2023 compta amb la participació de l’artista Anna Irina Russell i l’educador i coordinador d’Educació del MACBA Isaac Sanjuan. Cada dijous, el grup de joves d’apartir de dotze anys es reuneix al museu per investigar diverses formes de comunicació a través del cos i del gest.