1 juny 2022

Fundació Mútua Madrilenya signa un acord de col·laboració amb la Fundació MACBA

Fundació Mútua Madrilenya passa a formar part de la Fundació MACBA com a empresa benefactora.

El dia 1 de juny es va signar el conveni anual de col·laboració per part de la presidenta de la Fundació MACBA, Ainhoa Grandes, i el Director general de Fundació Mútua Madrilenya Lorenzo Cooklin.

El suport de Mútua Madrilenya es destinarà exclusivament al desenvolupament del Programa de Restauració i Conservació del Museu d’Art Contemporani de Barcelona.

Fundació Mútua Madrilenya és una entitat privada sense ànim de lucre, que es va constituir el 23 de juny de 2003 per acord de la Junta General Ordinària de Mútua Madrilenya Automobilista, amb vocació de beneficiar l’interès general. La seva missió és promoure la millora social a través de la contribució al desenvolupament de la recerca en salut, la difusió de la cultura, la seguretat viària i l’acció social, fonamentalment en suport dels col·lectius més desfavorits, amb els recursos que proporciona Grup Mútua Madrilenya i la col·laboració amb altres entitats públiques o privades.