5 juliol 2021

Els artistes premiats amb les beques BKFMACBA presenten les seves investigacions

El passat 5 de juliol va tenir lloc l’acte de presentació dels projectes dels deu artistes premiats amb les beques de la Fundació MACBA “BKFMACBA”.

El programa de beques BKFMACBA té com a objectiu fomentar el pensament crític i impulsar processos d’integració i creixement social a través d’accions educatives que situïn de manera central l’art, el pensament contemporani i la Col·lecció MACBA. En línia amb el compromís de la Fundació MACBA de suport a l’art contemporani, i després de diverses reunions amb l’associació d’artistes de Catalunya (PAAC), es va llançar una primera convocatòria de beques d’investigació artística, en la qual es van oferir un total de 10 beques d’investigació.

Els artistes seleccionats van exposar el dia 5 de juliol els seus projectes, basats en dues línies d’investigació: la línia d’investigació artística a partir de la Col·lecció MACBA, i la línia d’investigació educativa social al Raval. Aquests estudis han generat nous debats, ajudant a enriquir les lectures de la Col·lecció MACBA