15 febrer 2023

El RACC i la Fundació MACBA renoven el seu acord de col·laboració per dos anys més

El RACC consolida així el seu compromís històric de mecenatge amb la Fundació MACBA, potenciant el desenvolupament de l’art contemporani nacional i proporcionant projecció exterior, així com donant a conèixer al públic local l’art d’avantguarda internacional.En l’acte de signatura del conveni, que va tenir lloc al MACBA el dimecres 15 de febrer, van assistir per part del RACC el president, Josep Mateu, el director de comunicació corporativa, Josep Maria Miret, la mànager d’imatge corporativa, publicitat i esdeveniments, Vicky García-Nieto, i Daniel Pérez Olmo, del gabinet de premsa i presidència.Per part de la Fundació MACBA van acudir l’Ainhoa Grandes, presidenta de la Fundació, la Cristina López i la Bea Barba, directora i subdirectora de la Fundació, i la Carla Rabell, responsable de comunicació.Els representants de les dues entitats que van signar el conveni de col·laboració van ser, per part del RACC, el seu president, Josep Mateu, i, per part de la Fundació MACBA, la seva presidenta, Ainhoa Grandes.Prèviament a la signatura, es va fer una visita per les sales de la nova exposició permanent de la Col·lecció MACBA “Preludi. Intenció poètica”, coneixent algunes de les obres més emblemàtiques.El RACC i la Fundació MACBA comparteixen la visió que l’art i la cultura són eines que ajuden a la ciutadania a interpretar i comprendre el món i la seva transformació. És per això, que el RACC amb aquest acord, vol promoure la cultura i la projecció de Barcelona amb la Fundació MACBA. Aquest conveni és una mostra del compromís del Club per fer accessible el patrimoni artístic al públic i promoure la ciutat de Barcelona com a destinació cultural.