19 maig 2022

Eduard Vicente, nou gerent del MACBA

El passat dijous 19 de maig, el Consell General del Consorci del MACBA va aprovar el nomenament d’Eduard Vicente (1967) com a nou gerent del museu.

Vicente ha estat guanyador entre les 22 candidatures presentades en concurs obert, totes elles amb una àmplia trajectòria a la gerència de sectors públics i privats, i que van ser avaluades pel jurat, format per representants de totes les administracions del Consorci.

Eduard Vicente (1967), que compta amb una gran experiència en el sector públic i en el tercer sector, és des del 2015 gerent del Districte d’Horta-Guinardó, encarregat de la gestió integral de tots els serveis del territori, amb un equip d’un centenar de tècnics i una desena de directius. Entre altres projectes culturals, ha impulsat el projecte Districte Literari, el desenvolupament d’actuacions i el futur equipament d’art urbà i els nous espais de coworking artístic i cultural. A més, amb motiu de la pandèmia de covid-19, ha estat el responsable municipal de la implantació del pavelló sanitari de l’Hospital Vall d’Hebron en una instal·lació esportiva del barri i el coordinador del projecte Alimenta, un nou model d’alimentació social a Barcelona , donant suport a l’Àrea de Drets Socials de l’Ajuntament.

La incorporació d’Eduard Vicente com a nou gerent es farà efectiva a principis de juny.