16 juny 2022

Cloenda del curs 2021-2022 del taller ‘Els nens i les nenes del barri’

El dijous 16 de juny va tenir lloc una sessió molt especial de tancament del curs 2021-2022 del taller extraescolar “Els nens i les nenes del barri” a la terrassa del MACBA.

Els alumnes van presentar “El Laberint Viu”, el projecte en què han estat treballant aquest curs amb l’artista Cristina Fraser. Ubicat en una zona mig oculta del MACBA, aquest projecte sorgeix de l’energia i els desitjos col·lectius del grup d’alumnes per habitar el museu com un espai de joc lliure i obert al barri.

Per elaborar el projecte, els nens i les nenes han portat a terme diferents accions: explorar les possibilitats del concepte laberint, fer créixer plantes per conformar una de les parts vives del laberint, construir i decorar els testos grans per trasplantar-les, dibuixar l’esquema del laberint per projectar-lo en l’espai, etc.

El taller “Els nens i les nenes del barri” compta amb el suport de la Fundació Jesús Serra.