27 gener 2022

Catalonia Hotels & Resorts i la Fundació MACBA signen un conveni de col·laboració

Catalonia Hotels & Resorts passa a formar part de la Fundació MACBA com a empresa col·laboradora.

El passat dijous 27 de gener va tenir lloc al MACBA la signatura del conveni de col·laboració per part de la presidenta de la Fundació MACBA, Ainhoa Grandes, i el Conseller Delegat de Catalonia Hotels, Manuel Vallet.

Amb aquest conveni anual de col·laboració, Catalonia Hotels & Resorts esdevé la segona empresa del sector hoteler en formar part de la Fundació MACBA.

Fundada pels germans Vallet, la cadena hotelera va inaugurar el seu primer establiment l’any 1983 i en pocs anys es va convertir en una de les principals d’Espanya.

Actualment compta amb 73 establiments situats a més de 20 destins diferents arreu del món, 56 dels quals a Espanya. L’empresa porta a terme amplis programes de Responsabilitat Social, entre el qual destaca el compromís amb la societat i la cultura, protegint i promovent el patrimoni cultural amb acords de mecenatge.