30 abril 2020

Barcelona Gallery Weekend 2020

18-20 de setembre 2020

Amb motiu de la Barcelona Gallery Weekend, la Fundació MACBA va organitzar per als seus col·laboradors un seguit de rutes guiades per les galeries d’art contemporani més emblemàtiques de la ciutat: Galeria Victor Lope, Galeria Contrast, Galeria Chiquita Room, Galeria Pigment, Galeria Espai Tactel.Toormix, Galeria Die Ecke Arte Contemporáneo, Galeria Uxval Gochez, Galeria Dilalica, Galeria Artur Ramon Art, Galeria Alalimón, Galeria Carles Taché i Galeria Zielinsky.

Gallery Weekend és un esdeveniment anual de quatre dies promogut per l’associació Art Barcelona i obert a totes les galeries de la ciutat i àrea metropolitana. Reuneix un programa general d’exposicions en galeries d’art i un programa paral·lel de visites guiades per galeristes, artistes i comissaris/es, performances, trobades, presentacions i altres activitats especials al voltant de l’art contemporani de Barcelona.