18 novembre 2021

Presentació de la nova directora del MACBA als col·laboradors de la Fundació

El passat dijous 18 de novembre va tenir lloc la presentació de la nova directora del MACBA, Elvira Dyangani Ose, als col·laboradors de la Fundació.

Un acte a l’Auditori Meier del MACBA en el que van assistir més de 50 persones i que va comptar amb les presentacions de la presidenta i la directora de la Fundació, Ainhoa Grandes i Cristina López.

La nova directora va donar a conèixer amb molta il·lusió els seus plans de futur pel MACBA i la seva voluntat d’impulsar-lo com a institució orgànica, inclusiva, accessible i plural.

Elvira Dyangani Ose va ser nomenada directora el passat mes de juliol pel Consell General de Consorci del MACBA i es converteix en la primera dona al capdavant del MACBA. Fa anys que està vinculada a Barcelona, ciutat on va iniciar els seus estudis, i al llarg de la seva amplia experiència internacional ha ocupat càrrecs com el de conservadora d’Art Internacional a la Tate Modern de Londres del 2011 al 2014, ha format part del consell del “Thought Council” de la Fondazione Prada i ha estat directora a l’espai londinenc The Showroom des de 2018.

Posteriorment a l’esdeveniment, es va servir un còctel a l’Atri del museu amb tots els assistents.