13 octubre 2023

Frieze Londres amb MACBA Studio

Els passats dies 12 i 13 d’octubre vam tenir l’oportunitat de visitar Londres amb els nostres col·laboradors de MACBA Studio

Vam prendre com a punt de partida la visita exclusiva a la fira Frieze Londres, on vam descobrir les últimes apostes contemporànies. També vam visitar Frieze Masters, que ens va enlluernar amb les seves magnífiques peces clàssiques.

Vam aprofitar l’efervescència cultural que es produeix durant la fira per a conèixer de prop algunes de les destacades galeries de a ciutat, com White Cube, Gagosian Gallery i Hauser & Wirth, de la mà de galeristes i artistes.

La nostra experiència cultural va finalitzar amb la visita guiada a les exposicions de El Anatsui i Philip Guston a la Tate Modern. Per últim, ens vam traslladar a Sotheby’ que ens va donar l’oportunitat ampliar la nostra comprensió del món de les subhastes.