29 d'octubre
“Passatges” de Cristina Iglesias a La Pedrera
Visitem la nova exposició de l’artista internacional Cristina Iglesias a l’emblemàtic edifici dissenyat per Gaudí al Passeig de Gràcia.
L’artista estableix un diàleg directe entre les obres i els elements estructurals i decoratius de la Pedrera. Amb les seves peces, Iglesias convida els visitants a recórrer-les de forma immersiva i descobrir-ne les textures orgàniques. L’espai expositiu és un paisatge en moviment constant, en què l’escultura es viu amb tots els sentits.
Durant la visita, vam recórrer les formes laberíntiques d´’Iglesias, que van des de textures rocoses fins a ondulacions característiques també de Gaudí. L´’exposició es presenta com una seqüència de moviments a través d’espais fluids.
Iglesias, artista de la Col·lecció MACBA, ens submergeix en un recorregut immersiu en què destaquen els “pous” d’aigua en moviment i el “Políptic VII”, una obra que la Fundació MACBA va adquirir el 2003.


