08 maig 2024

Preview de l’exposició “Façana Foto Festa Futur Fideus” de Jordi Colomer al MACBA

Amb motiu de la inauguració de l’exposició “Façana Foto Festa Futur Fideus” de l’artista Jordi Colomer visitem en exclusiva l’exposició abans de la inauguració oficial amb els col·laboradors de la Fundació MACBA.

Ens van acompanyar el mateix Jordi Colomer i el comissari, Martí Peran. Tots dos ens van introduir a la mostra on hi ha un recorregut pel treball desenvolupat per Colomer des de finals dels anys vuitanta fins a l’actualitat, a través de la teatralitat dels projectes de l’artista.

Al llarg del recorregut trobem dues peces que formen part de la Col·lecció MACBA, com són “El lloc i les coses” (1996) i “Anarchitekton (Barcelona, Bucarest, Brasília, Osaka)” (2002-2004).