12 juliol 2024

MACBA Studio Night: una nit d’art i col·leccionisme

La nit d’estiu del dijous 11 de juliol, vam celebrar un esdeveniment molt especial en agraïment al grup de joves mecenes i col·laboradors de la Fundació; MACBA Studio.

La MACBA Studio Night va iniciar-se amb una preview en exclusiva a la acabada d’inaugurar exposició de la Col·lecció MACBA, de la mà de la comissària i encarregada d’aquesta, Claudia Segura. Vam conèixer alguna de les obres exposades que més destaquen com Las Muertes Chiquitas de Mireia Sallarés, Tunnel Boring Machine de la Teresa Solar Abboud i Enredos d’Eva Fàbregas.

Després, va tenir lloc un sopar d’estiu en companyia de col·leccionistes i comissaris que van obrir les portes en exclusiva de les seves col·leccions.

Amb esdeveniments com aquest, des de la Fundació MACBA pretenem fomentar, connectar i celebrar la implicació en iniciatives culturals de les noves generacions.

Agraïm als més de 30 integrants de MACBA Studio que van assistir a l’esdeveniment i als comissaris i col·leccionistes que els van acollir per fer possible una trobada tan meravellosa com aquesta.