6 abril 2022

Loewe s’incorpora a la Fundació MACBA com a col·laborador

Loewe passa a formar part de la Fundació MACBA com a soci corporatiu.

El mes d’abril es va signar el conveni anual de col·laboració per part de la presidenta de la Fundació MACBA, Ainhoa Grandes, i el vicepresident executiu internacional i la cap de control de mercats internacionals de Loewe, Guillaume Théry i Stéphanie Magné.

Fundada a Espanya l’any 1846 com un col·lectiu d’artesans dedicat a la fabricació de cuir, Loewe ha esdevingut una de les cases de luxe més conegudes. La companyia compta amb 221 punts de venda per tot el món, d’entre elles 11 botigues nacionals.

Recentment, s’ha inaugurat Casa Loewe Barcelona comissariada per Jonathan Anderson, director creatiu de Loewe, on les col·leccions de moda i complements de dona i home s’intercalen entre obres d’art contemporani d’artistes reconeguts internacionalment.

La Fundació MACBA, agraint el compromís de l’empresa per donar suport a l’art contemporani i apostar per la ciutat de Barcelona, ha ofert visites privades comentades sobre les obres d’art que formen part de l’establiment.

Comparteix

Notícies relacionades

Notícies

27 de novembre

Celebrem la I Edició del Premi Fundació MACBA amb el Sector de l’Art i la Cultura

Notícies

26 de novembre

Celebrem la Gala de la I Edició del Premi d’Art Contemporani Fundació MACBA

Notícies

26 de novembre

Ibon Aranberri, Primer Guanyador del Premi Fundació MACBA