24 maig 2024

“Els nens i nenes del barri” i el “Grup de joves” tanquen un altre curs escolar

El passat 24 de maig es va celebrar el “Picnic Piñata. Hi estàs invited!”, una activitat per marcar el tancament del curs escolar dels “nens i nenes del barri” i del “Grup de joves” del programa educatiu de la Fundació MACBA gràcies al suport de la Fundació Occident.

Per setè any consecutiu amb “Els nens i nenes del barri” i quart amb “Grup de joves”, s’ha desplegat un espai permanent dins el museu a on els infants i joves del barri poden experimentar amb un artista i viure experiències col·lectives amb ganes de trenacr normes en una zona elàstica i oberta a la imaginació.

Per a celebrar el final del curs acadèmic, el Colectivo Palomita i Las Incendio varen portar a terme una festa de cloenda per a compartir la seva expriència als tallers; exposar els objectes realitzats, presentar el fanzine d’aquesta edició, intervenir al mur amb tinta luminescent, i finalitzar amb un sopar compartit entre tots els participants i les families que va tenir, com a colofó final, una pinyata.

A càrrec d’Amaia Martín, artista, i Isaac Sanjuan, educador i coordinador d’Educació en el cas del “Grup de joves”, i a càrrec de Marc Larré, artista, i Ricardo Pérez-Hita, educador i coordinador d’Educació treballant amb  “Els nens i nenes del barri”, s’han realitzat al llarg del curs una sèrie d’activitats i tallers orientats cap a la busca i aplicació de maneres d’habitar i fer ús dels espais museístics des d’una perspectiva lúdica.

Ens quedem amb ganes de veure que ens portarà el curs vinent.