Sostenibilitat

El programa de sostenibilitat de la Fundació MACBA té lloc anualment en el marc de les Jornades d’Institucions Artístiques i Sostenibilitat. Des del 2022 aquest programa específic per al sector artístic cerca compartir experiències, coneixement i les millors pràctiques de les institucions artístiques en l’àmbit de la sostenibilitat. Les jornades tenen un enfocament transversal i aborden diferents temàtiques que afecten el sector: programació, públics, educació, gestió…
Amb aquestes jornades la Fundació MACBA reafirma el seu compromís amb la sostenibilitat per abordar el paper de les institucions i dels projectes culturals a les seves competències ecosocials, així com la reformulació de les pràctiques artístiques, per tal de treballar des de tots els fronts en la creació de societats més resilients.
Des del 2023 les jornades se celebren a Barcelona i a Madrid.

Altres projectes educatius

Programa educatiu

“Els nens i les nenes del barri” i el “Grup de joves” son part del programa educatiu del museu amb el suport de la Fundació MACBA. Aquest programa permet que infants i joves del barri del Raval experimentin el museu amb un artista a través d’activitats creatives, en grup i obertes a la imaginació.

Sostenibilitat

El projecte de sostenibilitat de la Fundació MACBA té lloc anualment en el marc de les Jornades d’Institucions Artístiques i Sostenibilitat.