18 juliol 2024

Col·lecció MACBA: Un nou relat d’històries que inclou absències

El passat dia 11 de juliol es van obrir les portes de la darrera mostra de la Col·lecció MACBA; Preludi. Intenció Poètica. Per primera vegada, es poden veure obres mai exposades i que han estat adquirides pel fons d’art contemporani de la Fundació MACBA en els darrers anys.

A l’exposició hi ha més de 30 artistes, entre els quals destaquen artistes de la Fundació com la Mireia Sallarès, el Pepe Espaliú, l’Antoni Llena, la Teresa Solar, l’Eva Lootz, el Ramon Guille-Balmes, la Carmen Calvo o el col·lectiu Cabello/Carceller.

L’exposició té l’objectiu de revertir la dramatúrgia del museu i atendre la voluntat, l’energia i la intenció poètica de l’obra i el seu diàleg amb el públic.

No us podeu perdre l’exposició que reafirma la Col·lecció MACBA com una col·lecció prestigiosa tant en l’àmbit local com internacionalment, que deixa un llegat a les generacions futures i que explica la contemporaneïtat. Estarà oberta fins a l’abril del 2025.