29 juliol 2024

Art & Olfacte: tanquem conveni amb la Fundació Ernesto Ventós

Aquest mes de juliol la Fundació Ernesto Ventós s’ha incorporat com a col·laborador de la Fundació MACBA.

Com a part d’aquesta col·laboració, la Fundació Ernesto Ventós va dirigir una reunió perquè els equips del museu coneguessin la missió, els valors i els objectius de la Fundació. La Fundació Ernesto Ventós és un projecte familiar sorgit amb la intenció d’ensenyar a olorar mitjançant l’art, difondre les col·leccions d’art contemporani i mostrar la importància del sentit de l’olfacte, seguint les tradicions de perfumisme i col·leccionisme del mateix Ernesto Ventós.

Des de la Fundació MACBA celebrem que la col·laboració amb la Fundació Ernesto Ventós ja és oficial i que aquest acord expressa la voluntat de les dues fundacions de col·laborar en un futur proper.