09 desembre 2021

Convocatòria oberta de la 2a edició de les beques BKFMACBA

La Fundació MACBA, continuant amb el compromís de fer suport al sector de l’art contemporani, llança aquest any la segona convocatòria de beques BKFMACBA gràcies a l’èxit de la primera edició.

L’objectiu és impulsar processos d’investigació o creació establint com a eix central la Col·lecció MACBA, l’exposició permanent de la Col·lecció MACBA i les activitats educatives del museu al voltant de la Col·lecció MACBA, que generin noves lectures, enriquint els relats i aprofundint en els debats que ofereixen les obres de la Col·lecció MACBA.

“BKFMACBA” és una convocatòria oberta de 10 beques d’investigació que s’ofereixen amb la complicitat de la Plataforma Assembleària d’Artistes de Catalunya (PAAC) i estan dirigides a artistes de totes les edats. El programa dota cada projecte de l’artista becat amb 3.000€, repartint un total de 30.000€ entre tots els projectes.

El termini de recepció de sol·licituds finalitza el 10 de gener de 2022.

DADES CLAU

• 10 BEQUES de suport a projectes de creació o investigació.
  • El programa BKFMACBA ofereix un total de deu beques de 3.000€ cadascuna.
  • Temàtica: projectes de creació o investigació sobre la Col·lecció MACBA, l’exposició permanent de la Col·lecció o el programa educatiu al voltant de la Col·lecció MACBA.
  • BKFMACBA es dirigeix a artistes, sense establir limitacions per raó d’edat.
  • Convocatòria oberta fins el 10/01/22.